احسان فلاح ، خدمات حسابرسي مهاجرت ، خدمات تنظيم نرتيو ، نواندیشان سیاق
به وبسایت گروه تخصصی نواندیشان سیاق خوش آمدید
موسسه نواندیشان سیاق ، خدمات حسابرسی ، حسابرسی عملیاتی ، خدمات شرکت های مهاجرتی ، خدمات حسابداری مالیموسسه نواندیشان سیاق ، خدمات حسابرسی ، حسابرسی عملیاتی ، خدمات شرکت های مهاجرتی ، خدمات حسابداری مالیموسسه نواندیشان سیاق ، خدمات حسابرسی ، حسابرسی عملیاتی ، خدمات شرکت های مهاجرتی ، خدمات حسابداری مالی
021-88366739

0912-2896745
info@newsiyaq.com
سعادت آباد ، بلوار دریا ، خیابان رامشه ،
انتهای توحید 4 ، پلاک 6 ، طبقه 5 ، واحد 15

همه شركت ها و وكلاي معتبر در زمينه مهاجرت خوب هستند اما لزوما همه حسابدارها نمی توانند خوب باشند با انتخاب حسابدار با تجربه و آشنا به امور مهاجرت (احسان فلاح) موفقیت پرونده خود را تضمین بفرمایید:

گروه تخصصی نواندیشان سیاق در سال 2008  با یک تیم حرفه ای متشکل از حسابداران عضو جامعه حسابداری ایران، انجمن حسابداران خبره ایران و کارشناسان رسمی دادگستری فعالیت خود را در زمینه تهیه مدارک مالی مهاجرت (صورت های مالی حسابرسی شده، ارزیابی املاک و نرتیو) برای متقاضیان امور مهاجرت در کشور کانادا و استرالیا آغاز نمود و در سال 2012 تحت مجوز  شماره 30409، به طور رسمی با نام موسسه بین المللی حسابداری و خدمات مالی فعالیت خود را آغاز نمود .مدیر عامل و سهامدار عمده این موسسه از زمان تاسیس تا به امروز آقای احسان فلاح می باشد. احسان فلاح در سال 1386 از دانشگاه دولتی مازندران با معدل بالا در مقطع کارشناسی فارع التحصیل شده است و در سال 1386 با رتبه 50 در آزمون سراسری در مقطع کارشناسی ارشد رشته حسابداری در دانشگاه دولتی تهران پذیرفته شد. ایشان در سال 1390 از دانشگاه تهران فارع التحصیل گردیده است و در طول دوران تحصیل دارای سابقه تالیف کتاب های کمک آموزشی در رشته حسابداری با اساتید دانشگاه تهران می باشد.

مجموعه ما با مدیریت احسان فلاح

مجموعه ما با مدیریت احسان فلاح بیشتر از سیزده سال می باشد که با وکلا و شرکت های معتبر مهاجرتی در کانادا و استرالیا در حال همکاری می باشد. با توجه به تغییراتی که در سالهای اخیر در برنامه های مهاجرتی دولت کانادا ایجاد شده است تمامی عزیزانی که از طریق برنامه های کارآفرینی استانی یا سرمایه گذاری برای ایالت های مختلف کانادا اقدام کرده اند می بایست مدارک مالی خود را به یکی ارزیاب های کانادا که مورد تایید اداره مهاجرت کانادا می باشد ارسال کنند (مهم ترین این موسسات MNP می باشد که درای افسر ایرانی می باشد) می باشد. آقای احسان فلاح جزو محدود حسابداران خوشنام در ایران می باشد که نزد موسسات ارزیابی کانادا شناخته شده هستند و مدارک مالی ایشان همیشه مورد تایید حسابرسان کانادایی قرار گرفته است. شما با واگذاری کردن کارهای خود به مجموعه ما به مدیریت آقای احسان فلاح از مزیت های زیر برخوردار می شود.

  • کاهش هزینه: قیمت های ما به صورت معنادار از مجموعه های دیگر پایین تر است.
  • صرفه جویی در زمان: کل این پروسه را ما در هفت روز کاری برای شما عزیزان انجام می دهیم.
  • سهولت در آماده سازی مدارک مالی: تمامی مراحل کار از جمع آوری و آماده کردن مدارک طبق چک لیست ارزیاب کانادا، کمک و راهنمایی در ترجمه سریع مدارک، تنظیم گزارش حسابرسی، نرتیو، ارزیابی املاک و اسکن مدارک ترجمه شده و دسته بندی مدارک برای ارسال به ارزیاب کانادایی و پاسخگویی به سوالات و ابهامات ارزیاب کانادایی توسط مجموعه ما به مدیریت احسان فلاح انجام می شود.
  • داشتن مکان ثابت و مشخص: خیلی از همکاران ما در زمینه مهاجرت به صورت شخص حقیقی در حال فعالیت می باشند و دارای مکان معینی نیستند. مجموعه ما با مدیریت احسان فلاح به صورت شخصی حقوقی در حال فعالیت می باشد و دفتر شرکت ما برای سالهای طولانی از گذشته تا به امروز در تهران و شهرک غرب بوده است که این می تواند به شما این اطمینان را بدهد که هر زمانی که در فرایند طولانی پروسه مهاجرت احتیاج داشتید برای به روز سانی مدارک یا هر مورد دیگری به مجموعه ما دسترسی داشته باشید به راحتی این کار برای شما امکان پذیر باشد.
  • پاسخوگی مستمر: شما در دوره زمانی که کار را به مجموعه ما واگذار می کنید به راحتی در طول شبانه روز (10 صبح تا 12 شب) می توانید از طریق شبکه های مجازی یا تلفن برای آماده کردن پرونده خود با آقای احسان فلاح در ارتباط باشید.
  • امکان ارائه خدمات به مشتریان عزیز در شهرستان ها: ما در تمام استان های کشور امکان انجام خدمات مورد نظر شما را داریم.