ارزیابی املاک ، ارزیابی املاک برای استرالیا ، ارزیابی املاک برای کشور کانادا ، ارزیابی ملک
به وبسایت گروه تخصصی نواندیشان سیاق خوش آمدید
موسسه نواندیشان سیاق ، خدمات حسابرسی ، حسابرسی عملیاتی ، خدمات شرکت های مهاجرتی ، خدمات حسابداری مالیموسسه نواندیشان سیاق ، خدمات حسابرسی ، حسابرسی عملیاتی ، خدمات شرکت های مهاجرتی ، خدمات حسابداری مالیموسسه نواندیشان سیاق ، خدمات حسابرسی ، حسابرسی عملیاتی ، خدمات شرکت های مهاجرتی ، خدمات حسابداری مالی
021-88366739

0912-2896745
info@newsiyaq.com
سعادت آباد ، بلوار دریا ، خیابان رامشه ،
انتهای توحید 4 ، پلاک 6 ، طبقه 5 ، واحد 15

ارزیابی ملک:

یکی از شرایط مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا و استرالیا داشتن دارایی می باشد. دارایی های مذکور شامل موجودی حساب بانکی، سهام، املاک و سرمایه گذاری انجام شده در بیزینس می باشد. میزان این دارایی ها برای برنامه های مهاجرتی گوناگون متفاوت می باشد. مجموعه ما با خدماتی که به متقاضیان مهاجرت ارائه می نماید به شما در اثبات میزان دارایی های شما به اداره مهاجرت کمک می کند که در ادامه به خدماتی که شما می توانید از مجموعه ما دریافت کنید به صورت خلاصه اشاره می کنیم:

الف) ارزش گذاری املاک:

اگر شما دارای زمین با کاربری مسکونی یا کشاورزی، آپارتمان، خانه، ویلا، زمین در حال ساخت، سوله، کارخانه، باغ و سایر دارایی های مشابه در هر نقطه از ایران هستید می توانید از خدمات کارشناسان ما که عضو کانون کارشناسان رسمی دادگستری می باشند استفاده کنید. کارشناسان ما با توجه به تجربه ای که در زمینه مهاجرت دارند املاک شما را بر اساس استانداردهای مورد نیاز آن کشور ارزیابی می کنند. نحوه ارزیابی املاک برای کشورهای مختلف متفاوت می باشد که عدم استفاده از کارشناس مجرب در این زمینه می تواند برای پرونده مهاجرتی شما مشکل ایجاد نماید در ادامه به چند نمونه از نکاتی که می بایست در ارزیابی املاک مورد توجه قرار گیرد اشاره می کنیم.

ارزیابی املاک برای استرالیا: در ارزیابی املاک برای کشور استرالیا نه تنها باید به ارزش کنونی املاک در گزارش کارشناسی اشاره گردد بلکه برای اداره مهاجرت مهم می باشد که کارشناس به ارزش املاک در پایان دو سال گذشته نیز اشاره کند. بنابراین بسیار و بسیار مهم می باشد که میزان رشد املاک در سالهای گذشته به چه نحوی در گزارش درج گردد که از دید آفیسر اداره مهاجرت منظقی باشد.

ارزیابی املاک برای کشور کانادا: با توجه به نوسانات نرخ ارز که در ایران با آن مواجه هستیم، برای سازمان ارزیابی کانادا که مدارک مالی شما را بررسی می کند بسیار مهم می باشد که املاک شما به صورت دلار کانادا و نه ریال ارزیابی گردد. همچنین متدلوژی و نحوه ارزش گذاری املاک باید در گزارش ارزیابی توسط ارزیاب مشخص گردد.

مجموعه ما خدمات ارزیابی املاک را با قیمت بسیار مناسب به شما عزیزان ارائه می نماید. شما با مراجعه به سایت www.karshenasan.ir می توانید با توجه به میزان ارزش املاک خود هزینه مورد نیاز برای ارزیابی املاک خود را محاسبه کنید و با مقایسه با حق الزحمه ما مشاهده کنید که حق الزحمه ما در این زمینه در مقایسه با تعرفه های قانونی بسیار مناسب می باشد. در ادامه به برخی از ویژگی هایی که خدمات ما را در زمینه ارزیابی املاک از دیگران متمایز می کند اشاره می کنیم:

الف- قیمت مناسب

ب- انجام ارزیابی تمام املاک شما در مدت 2 روز کاری

ج- استفاده از ارزیابان متنوع

د- انجام گزارش ارزیابی املاک به صورت مفصل (ارزیابی هر یک از املاک شما حداقل در 4 صفحه ارائه می گردد و در آن متدلوژی، مبانی محاسبه ارزش گذاری املاک و سایر پارامترهایی که برای اداره مهاجرت مهم می باشد رعایت می گردد).

ه- داشتن تجربه کافی در زمینه ارزیابی املاک برای اداره مهاجرت: اگر مالکیت شما در ملک مورد نظر مشاع می باشد یا ملک شما در حال ساخت می باشد و بالطبع فاقد سند مالکیت برای واحدهای در حال ساخت می باشد و یا ارزش ملک شما نسبت به قیمت بسیار افزایش پیدا کرده است و ده ها نکته دیگر……کارشناسان ما از دانش کافی برخوردار می باشند که ارزیابی املاک شما را به چه صورتی تنظیم نمایند که موارد مذکور در آینده برای پرونده مهاجرتی شما مشکل ایجاد نکند.