مزایای رقابتی ما | موسسه نواندیشان سیاق ، خدمات حسابرسی ، حسابرسی عملیاتی ، خدمات شرکت های مهاجرتی ، خدمات حسابداری مالی
به وبسایت گروه تخصصی نواندیشان سیاق خوش آمدید
موسسه نواندیشان سیاق ، خدمات حسابرسی ، حسابرسی عملیاتی ، خدمات شرکت های مهاجرتی ، خدمات حسابداری مالیموسسه نواندیشان سیاق ، خدمات حسابرسی ، حسابرسی عملیاتی ، خدمات شرکت های مهاجرتی ، خدمات حسابداری مالیموسسه نواندیشان سیاق ، خدمات حسابرسی ، حسابرسی عملیاتی ، خدمات شرکت های مهاجرتی ، خدمات حسابداری مالی
021-88366739

0912-2896745
info@newsiyaq.com
سعادت آباد ، بلوار دریا ، خیابان رامشه ،
انتهای توحید 4 ، پلاک 6 ، طبقه 5 ، واحد 15

مزایای رقابتی ما

1- قیمت مناسب:
همه خدمات مورد نیاز شما(صورت های مالی، ارزیابی ملک و نرتیو) در داخل مجموعه ما انجام می شود و هیچکدام برون سپاری نمی گردد؛ بنابراین قیمت ما در مقایسه با سایر همکاران بسیار مناسب می باشد.
2- پاسخگو بودن:
فرایند مهاجرت یک فرایند زمان بر می باشد(حداقل یک و نیم سال) بنابراین بسیار مهم است که شما در این پروسه هر زمان که نیاز داشتید بتوانید به مجموعه ای که گزارش مالی را برای شما تهیه کرده دسترسی داشته باشید. شرکت ما بیش از 13 سال می باشد که به صورت تخصصی خدمات مالی در زمینه مهاجرت انجام داده و از آنجایی که شما خدمات خود را از شرکت دریافت می نمایید و نه یک شخص خاص، بنابراین می توانید مطمئن باشید هر زمان که نیاز داشتید با مراجعه به دفتر ما خدمات مورد نیاز خود را دریافت خواهی نمود.
3- سرعت و دقت مناسب در ارئه گزارش:
گزارش های مالی بعد از تکمیل مدارک توسط مشتری، حداکثر در مدت سه روز کاری آماده و تحویل مشتری می گردد.
4- پرسنل مجرب و آشنا به امور مهاجرت:
داشتن تجربه زیاد، فارغ التحصیلی از دانشگاه های معتبر دولتی، عضویت در مجامع حرفه ای و داشتن سابقه همکاری با شرکتهای معتبر مهاجرتی در ایران، کانادا و استرالیا تنها چند نمونه از ده ها مواردی می باشد که می تواند به شما اطمینان دهد کارهای مالی مهاجرت خود را به ما بسپارید.
5- تجربه زیاد:
شرکت ما بیش از 13 سال می باشد که به صورت تخصصی خدمات مالی (ارزیابی ملک، گزارش مالی و نرتیو) در زمینه مهاجرت ارائه می نماید و صدها پرونده مالی موفق برای متقاضیان مهاجرت آماده کرده است. لطفاً در نظر داشته باشید که؛ این فقط یک ادعا نیست که موسسه ما به دلیل داشتن تجربه زیاد در ایران بی نظیر می باشد، بلکه ما می توانیم با مدارک و مستندات این ادعا خود را ثابت کنیم.
6- همکاری با سازمان ارزیابی در کانادا:
تمام کسانی که برای برنامه کارآفرینی استانی برای کشور کانادا اقدام می نمایند باید مدارک مالی
آنان توسط یکی از سه سازمان مستقر در کانادا بررسی و تایید گردد. در حال حاضر مجموعه ما با همه سازمان های مذکور در حال همکاری می باشد و به عنوان یک موسسه حسابرسی معتبر در کشور کانادا شناخته شده می باشد.
7- ارائه خدمات در زمینه تکمیل مدارک برای پرونده مهاجرتی شما:
برای کسانی که بدون وکیل در حال تشکیل پرونده مهاجرتی خود می باشند یا وکیل آنان در حال حاضر در کانادا و استرالیا مستقر می باشد و باید طبق چک لیست وکیل خود یا اداره مهاجرت مدارک مورد نیاز خود را اماده و ارسال نمایند می توانند از خدمات مجموعه ما برای آماده کردن مدارک مهاجرتی خود استفاده نمایند.
8- خدمات متنوع:
تهیه گزارش مالی مهاجرت، نرتیو(تاریخچه مالی)، آماده کردن چارت سازمانی، ارزیابی ملک، ترجمه مدارک، مشاوره در آماده کردن مدارک مالی مهاجرت از مهم ترین خدماتی می باشد که شما می توانید از مجموعه ما دریافت کنید.